Շփոթն ու տասը

Լինում է, չի լինում մի տասը թիվ է լինում: Մի օր այդ թիվը քայլում էր ու հանդիպեց

Без названия (2)

Շփոթին: Շփոթը հարցնում է.

— Դու ի՞նչ է, երկու թիվն ես:
— Ոչ, չես տեսնում, ես տասը թիվն եմ:
— Իսկ սա ո՞ր քաղաքն է, Անգլիա՞ն է,-շարունակում է հարցնել Շփոթը:
— Ոչ, սա Հայաստան երկիրն է:

Տասն ամեն ինչ ճիշտ ասաց Շփոթին: Նրանք ընկերացան ու բոլոր օրերին զբոսնում էին:

Է-ի և Ե-ի աշխարհները

Без названия (3)Լինում է, չի լինում մի Է տառ է  լինում: Նա միայն գիտեր է տառով բառեր: Մի օր նա մտավ Ե-ի բառերի աշխարհ: Նրան հանդիպեց ե տառը: Նա բարևեց Է-ին.

 

-Բարև Է, դու մտել ես Ե-ի բառերի աշխարհ: Ես Ե-ն եմ:

Է-ն քանի որ չգիտեր ե-ով բառեր նա ասաց.

— Ե, կարո՞ղ եմ ծանոթանալ Ե-ի բառերին:

-Այո,- ասաց Ե-ն:

-Մենք գիտենք Ե տառով բառեր:

-Իսկ ես գիտեմ միայն է տառով բառեր:

-Իսկ հիմա կսովորես ե տառով բառերը: Դրանք են՝ եմ, ես, ենք, եք և են:

-Իսկ է-ով բառերն են՝ էր,էի, էիր, Էինք, էին:

Նրանք ընկերացան և զբոսնեցին իրենց երկու աշխարհներում: